Cum să slăbeşti cu dieta Montignac

Foto preluata de pe www.istockphoto.com

Foto preluata de pe http://www.istockphoto.com

Temperatura de afară ţi-a amintit cu siguranţă că se apropie vara şi ai vrea să fii în formă maximă.

 Nimic mai simplu.

 De ce să nu îţi schimbi modul de viaţă pe termen lung? Decât să aplici o dietă minune care te scapă de 5 kg în 5 zile şi apoi, după ce ai renunţat la ea, să pui 10 kg la loc?

Acum 7 ani am studiat şi am aplicat dieta Montignac. Efectele au apărut imediat, sigur, sănătos şi cu efecte pe termen lung.

Am scăpat de cele 5 kg în plus în 2,5 luni, într-un mod sănătos, fără prea multe renunţări.

Dieta Montignac este o dietă “de croazieră”, de fapt un mod de viaţă care se menţine pe tot parcursul vieţii şi te schimbă definitiv.

Dieta cuprinde 2 faze:

Faza I-Se elimină din alimentaţie pâinea, cartofii, pastele, pizza, porumbul, prăjelile, orezul, alcoolul, băuturile acidulate, zahărul( produsele zaharoase) şi toate produsele pe bază de făină.

 Faza I durează între 3 săptămâni şi 2 luni, în funcţie de numărul de kg pe care le ai de pierdut.

Eu am pierdut în primele 2 săptămâni 2,5 kg, jumătate din kg pe care voiam să le pierd.

 Faza a II a este mai permisivă, în sensul că puteţi introduce treptat câte o porţie mică de paste sau cartofi( sau tot ceea ce era interzis în prima fază, dar numai dacă vă este foarte poftă de acestea), însă nu asociate cu proteine( carne), ci cu legume. Sunt permise de asemenea dulciurile uşoare, pe bază de lapte sau spumele de fructe sau ciocolată.

 Dieta constă, pe lângă renunţarea totală la acele alimente cu indice glicemic ridicat, în permisiunea de a mânca asociate proteine( carne uşoară de pui, peşte sau vită) cu vegetale( legume cu excepţia cartofului şi a porumbului).

Mie mi-a fost uşor să respect această dietă. Singurul lucru de care m-am temut a fost ideea că nu aş rezista fără dulciuri. De fapt nu a fost aşa.

 Primele 2 zile au fost mai grele, dar după aceea, organismul s-a obişnuit fără zahăr şi nu am mai simţit nevoia de porţia zilnică de dinainte!

 Iar după Faza I şi mult după această dietă( inclusiv în prezent) sunt extrem de selectivă în ce priveşte calitatea şi cantitatea de zahăr! Singurele dulciuri care mă mai tentează sunt ciocolata( sunt încă un mare fan, dar  tot selectiv) şi câteodată fursecurile uscate, fără cremă. Dar şi acestea sunt rare.

 Dulciurile pot fi înlocuite cu brio cu ciocolata dark, cu un conţinut de cacao cât mai ridicat( ideal peste 75%).

Începe cu paşi mărunţi. Respectă dieta o zi, două, apoi vei vedea că va deveni din ce în ce mai uşor! Iar rezultatele te vor motiva să continui!

Succes la dietă!

Reclame

Etichete: , , , ,


%d blogeri au apreciat asta: