Dragii mei,
De azi, 12. 09 se da startul la inscrierile pentru cea de-a treia Editie a Young Professionals Academy organizata de echipa Young Professionals din Bucuresti!
Nu rata inscrierile, sunt doar 15 locuri.
Programul se va desfasura in perioada 17 octombrie – 26 noiembrie 2011
Inscrierile si selectia participantilor vor avea loc in perioada 12 septembrie – 9 octombrie 2011.
– Conditii selectie participanti: varsta 20-30 ani, angajament ca vor termina tot programul.
Selectia se face in 2 etape: aplicatie online si interviu cu o comisie de evaluare.
Doar 15 de persoane vor fi selectate!
– Taxa de participare: 100 euro (subventionat*)
* Cei mai buni 3 aplicanti vor primi o bursa de participare.
* Costul real este evaluat la 1200 EUR, dar find un proiect social vei plati doar 100 EUR pentru toata perioada programului.
Proiectul va cuprinde 2 parti:
I. Workshopuri focusate pe dezvoltarea abilitatilor soft: (2 saptamani)
– Productivitate Personala
– Leadership
– Health and happiness
– Inteligenta emotionala
– Branding personal
– Povesti de Succes
* la workshopuri vor fi folosite ca si intrumente de lucru jocuri, activitatile sportive, teambulilding. Periodic vor fi invitati si guest speakeri pentru a le impartasi participantilor din experienta lor.
II. Partea Practica a programului: conceperea si implementarea unui proiect social (4 saptamani)
Participantii vor fi impartiti in echipe/departamente: Project Management, Marketing, PR, Fund Raising si Online Media si vor colabora ca si cand ar lucra intr-o companie/organizatie pentru a putea implementa cu succes proiectului social care a fost conceput si initiat de ei.
Fiecare echipa va beneficia de coordonarea si supravegherea ununi mentor pe toata durata proiectului. Acest mentor va fi o persoana ce activeaza ca si specialist in domeniul de activitate al departamentului pe care-l va mentoriza. El este o persoana recunoscuta si apreciata pentru experienta acumulata si pentru profesionalism.
II’. Participantii in proiect vor avea posibilitatea de a realiza un stagiu de internship la una din companiile si organizatiile partenere.
Vom urmari evolutia participantilor pe mai multe paliere: leadership, comunicare, lucru in echipa, rezolvare probleme, etc. Cei mai buni vor fi recomandati companiilor partenere pentru a realiza un stagiu de internship si eventual angajati ulterior.
Elementele cheie ale YPA:
http://www.youngprofessionals.ro/proiect/young-professionals-academy
In cadrul proiectului voi fi Trainer al workshop-ului de Personal Branding.
Va asteptam cu drag!
Etichete: academy 2011, brand cristina toma, brand personal, brand personal 2011, bucuresti young professionals, cariera 2011, consilier cariera, cristina toma brand, cristina toma program 2011, cristina toma workshop 2011, dezvoltare cariera octombrie 2011, dezvoltare personala bucuresti octombrie 2011, editia a treia academy, personal branding 2011, trainer cariera 2011, trainer cariera cristina toma, trainer cariera toma, trainer cristina toma, trainer young professionals academy, workshop cariera 2011, workshop dezvoltare personala octombrie 2011, workshop motivational bucuresti 2011, workshop octombrie 2011, workshop personal branding 2011, workshop personal branding octombrie noiembrie 2011, young professionals, young professionals 2011, young professionals academy, young professionals academy 2011
Lasă un răspuns