OFERTA eBook 160 de TRUCURI ca sa ai SUCCES la 20+ ani!

picture

Dragii mei,

In urma solicitarilor voastre numeroase am decis sa ofer din nou

eBook-ul 160 de TRUCURI ca sa ai SUCCES la 20+ ani

( trucuri de SANATATE, CARIERA si FINANTE)

doar in IUNIE 2013 la OFERTA, in loc de 99 RON la numai 49 RON!

“ Imi place aceasta carte; am comandat-o destul de sceptica initial, crezand ca nu pot afla prea multe lucruri noi; m-am convins insa dupa numai cateva pagini ca merita citita deoarece cuprinde extrem de multe informatii pe care mi-ar lua foarte mult sa le gasesc singura din mai multe surse.

Se vede ca este o carte foarte bine documentata si cu informatii actuale de mare folos pentru tineri.

Din capitolul II mi-au placut:

–       evaluarea prezentata

–       chestionarele de abilitati si preferinte

–       informatiile despre cum sa cautam un job

–       informatiile despre cum sa aplicam la un job.

In ultimul capitol am descoperit cu uimire care sunt avantajele crizei economice

( nu stiam ca sunt si avantaje intr-o criza!), dar si 8 solutii gratuite de rezolvare a crizei.

Consider ca eBook-ul 160 TRUCURI pentru FERICIREA, CARIERA si FINANTELE TALE PERSONALE este util pentru toti tinerii aflati la inceput de drum si care isi doresc sa aiba succes”.

                                               Andrada M., 21 ani

                                           Studenta, Timisoara.

“Am descoperit in cartea Cristinei multe informatii utile pentru mine despre antreprenoriat si despre afacerile online. Imi doresc foarte mult sa am afacerea mea cat mai curand, iar ce am citit in acest eBook despre personal branding si despre cele 10 idei de afaceri online ma va ajuta mult in viitor.

Ma bucur ca am comandat aceasta carte si o recomand mai ales celor interesati de o afacere proprie.

Capitolul financiar aduce o serie de notiuni si de trucuri care ar trebui sa fie nelipsite din vocabularul si practica oricarui tanar viitor antreprenor.

Cristina, iti multumesc pentru acest eBook.”

                                               Marius S, 22 ani

                                           Student, Cluj.

“Mi se par foarte utile sfaturile si trucurile oferite in primul capitol referitoare la cum sa te simti mai bine in pielea ta, cum sa te apreciezi la aceasta varsta.

Eu m-am confruntat cu multe dintre situatiile prezentate, asa ca ma bucur ca am gasit acest eBook si site-ul Cristinei care sa imi ofere trucuri de acest gen.

In capitolul despre cariera Cristina mi-a furnizat nenumarate informatii folositoare pentru mine :

–       diferenta dintre job/ vocatie

–       lista celor mai cautate facultati si domenii de lucru

–       site-uri ale asociatiilor studentesti, ONG-urilor, companiilor care au

programe de internship

–       multe resurse de informare pentru studenti si absolventi.

Mi-a placut de asemenea ca trucurile sunt structurate in capitolul despre cariera atat pentru studenti, cat si pentru absolventii de facultate, astfel incat fiecare va gasi trucurile, ideile si pasii de facut in functie de etapa in care se gaseste.”

                                               Laura B, 23 ani

                                           Studenta , Iasi.

“Apreciez foarte mult cantitatea, dar mai ales calitatea informatiilor transmise de Cristina in acest eBook. Mi-au placut mai ales cele 10 avantaje ale voluntariatului

( eu sunt de 3 ani voluntar pentru un ONG si satisfactia este enorma).

Imi place mai ales ca am aflat experientele proprii ale Cristinei legate de diferite situatii. In acelasi timp sunt oferite si domeniile care au succes chiar si in perioadele economice mai dificile ( vezi capitolul III), poti afla 10 idei de afaceri, am regasit si studii despre comportamentul cumparatorilor foarte utile celor care lucreaza in marketing sau au afaceri.

Va recomand sa cititi acest eBook cat mai curand.”

                                               Amelia, 25 ani

                                           Absolventa, Galati

 Iata ce poti citi in acest eBook

Dacă ai intre 20-29 de ani, atunci vei afla trucuri despre:

–          cum să te simţi extraordinar în pielea ta

–          cum să evoluezi şi să te pregăteşti pentru o profesie

–          lista activităţilor care vă facilitează angajarea mai târziu

–          lista site-urilor câtorva asociaţii studenţeşti

–          resurse de informare despre viitoarea carieră

–          lista domeniilor companiilor care organizează stagii de internship

–          cum să îţi alegi profesia adecvată abilităţilor tale

–          cu cine să te consulţi pentru alegerea viitoarei profesii

–          site pentru evaluarea gratuită a abilităţilor personale

–          3 modele de chestionare bazate pe abilităţi şi preferinţe

–          trucuri pentru a-ţi găsi mai repede un job

–          lista unor site-uri de specialitate pentru consultanţa HR

–          idei de afaceri online cu bugete zero sau minime-          3 soluţii în cazul în care nu există cerere pe piaţă pentru domeniul în care

      v-aţi pregătit

–          lista exigenţelor angajatorilor

–          cum îţi construieşti brandul personal

–          5 greşeli pe care să le eviţi la interviu

–          cum să te comporţi în prima zi la job

–          metode concrete de a aduce valoare companiei în care lucrezi

–          4 capcane de evitat pentru a avea succes

trucuri financiare

–          8 soluţii gratuite pentru combaterea crizei financiare

–          6 avantaje ale crizei economice

–          10 avantaje ale voluntariatului

–          cum să profiţi financiar de pe urma crizei

–          14 domenii care aduc profit pe timp de criza

–          10 start-up-uri pe timp de criză

–          19  trenduri pe timp de criză

–          cum să stabileşti planul financiar lunar

Al doilea eBook( 100 pagini) din seria

 160 de TRUCURI pentru FERICIREA, CARIERA si FINANTELE TALE

CUM SA AI SUCCES LA 15+/ 20+/ 30+ ANI( 100 pagini)

Rezervare la zona_wellness@yahoo.com( in care sa precizati numele, prenumele, varsta, profesia actuala si eBook-ul dorit)

OFERTA UNICA valabila doar in IUNIE 2013!

 In loc de 79 RON doar 49 RON!

Aceeasi oferta este valabila si pentru cei care doresc sa intre in posesia eBook-ului

https://zonawellness.wordpress.com/cum-sa-ai-succes-la-30-ani/ 

Comanda acum eBook-ul dorit si profita de OFERTA UNICA de numai 49 RON!

 Vedeti mai jos si un video motivational pentru atingerea succesului

http://www.youtube.com/watch?v=VFrp9ROB44c&feature=pyv&ad=4735114004&kw=success 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Un răspuns to “OFERTA eBook 160 de TRUCURI ca sa ai SUCCES la 20+ ani!”

  1. Dupa BAC….incotro? | Zonawellness Blog Says:

    […] 365 TRUCURI pentru SANATATEA, CARIERA si FINANTELE TALE! « OFERTA eBook 160 de TRUCURI ca sa ai SUCCES la 20+ ani! […]

Lasă un răspuns

