Pasiunea pentru COACHING si VISUL JOHN MAXWELL TEAM

Povestea incepe cu mai bine de 10 ani in urma….mai exact, undeva in februarie 2006, cand am citit pentru prima data despre coaching pe un site din strainatate….nici nu mai stiu exact cum am ajuns la acea informatie….

Poza mentori medium

Va marturisesc ca de cand am citit pentru prima oara despre asta, am simtit ca asta vreau sa fac, sa fiu Coach si sa ajut persoanele sa faca SCHIMBARI POZITIVE in VIATA LOR!

Mi-aduc aminte ca atunci, in 2006, daca spuneam cuiva despre coaching, despre ce descoperire facusem,  zicea:

’’ Coaching? Ce mai e si asta?’’ ‘’La ce ne ajuta?’’

Dupa acel moment din 2006, mai tarziu, din toamna lui 2008 si apoi in 2009, 2010, 2011 si ori de cate ori am avut ocazia dupa aceea am citit enorm despre coaching, am intrat pe site-uri, am vazut care sunt scolile internationale de coaching, care este structura unei sesiuni, care sunt instrumentele folosite, care sunt programele create de diferiti coachi din strainatate….zeci si zeci de ore de studiu, analiza si aplicatii, dar numai din PASIUNE si CURIOZITATE….

Am inceput apoi propria platforma online de consiliere..in aprilie 2009, am creat programele mele de coaching si dezvoltare personala de care au beneficiat persoane din TOATA TARA si ROMANI din STRAINATATE…iar anul acesta platforma https://ZonaWellness.wordpress.com  a implinit 7 ani!

 

Dar iata ca anul acesta, la mai bine de 10 ani de cand am citit pentru prima data despre coaching, in data de 28 iunie, la Cluj, alaturi de mentorii si colegii mei minunati ( in ‘’grup restrans’’ de doar 250 de profesionisti din programul de dezvoltare personala JOHN MAXWELL TEAM, mi-am TRAIT VISUL, acela de a deveni COACH CERTIFICAT, si nu oricum, ci alaturi de CEA MAI BUNA ECHIPA din lume, alaturi de cei MAI BUNI LEADERI!

Certificatul JMT

JOHN MAXWELL este cel mai bun MEDIU de CRESTERE, de DEZVOLTARE, unde fiecare membru primeste si ofera deopotriva INCURAJARE, SUSTINERE, INCREDERE, RESPECT, IUBIRE, APRECIERE, CREDINTA ca POATE sa DEVINA CEA MAI BUNA VARIANTA a SA, ca poate sa-si ATINGA POTENTIALUL, ca TOTUL ESTE POSIBIL daca TU ITI DORESTI SUFICIENT de MULT, CREZI in  TINE, esti PERSEVERENT, IUBESTI OAMENII si le ADAUGI VALOARE si Da!…

 Poza grup large

VISELE SE IMPLINESC in JOHN MAXWELL TEAM!

MA simt BINECUVANTATA si PRIVILEGIATA sa-I cunosc si sa lucrez cu CEI MAI BUNI MENTORI si MOTIVATORI:

SORIN POPA, Presedintele John Maxwell Romania, Cu Sorin Popa

MIRELA DRAGHICI, Director Vanzari, Cu Mirela Draghici

DANIELA NICA-MARICA, Daniela Nica-Marica

MARIUS DARIE, Marius Darie

care ne ADAUGA VALOARE in permanenta si ne INCURAJEAZA SA NE TRAIM VISELE si sa TRANSMITEM la randul nostru ce invatam PERSOANELOR cu care lucram, care VOR SA FACA SCHIMBARI POZITIVE in VIETILE LOR PROFESIONALE si PERSONALE, care SUNT DECISI SA TRAIASCA O VIATA MAI BUNA, care ALEG SA TRAIASCA O VIATA PLINA de SEMNIFICATIE!

 

Ma simt ONORATA si PRIVILEGIATA sa invat de la Mentori aclamati la nivel MONDIAL, cei MAI BUNI din industria de COACHING si TRAINING:

 

PAUL MARTINELLI, Presedintele John Maxwell International.

 Cu Paul Martinelli 4

CHRISTIAN SIMPSON- Master Coach international si Mentor pentru mii de antreprenori si proprietari de mici afaceri din UK si din 117 tari.

 With Christian Simpson

RODDY GALBRAIGHT- Trainer international de Public Speaking.

 Roddy Galbraight

JOHN MAXWELL TEAM= Crestere, Dezvoltare, Iubire, Sustinere, Incredere, Incurajare, Respect, Profesionalism, Valoare, VISE IMPLINITE, EVOLUTIE, SENS, SEMNIFICATIE!

Va multumesc si va iubesc!

2016- 520 de Membri JMT

250 de Membri JMT prezenti la Evenimentul anual de Certificare de la CLUJ.

Poza hotel medium

JMT ADN !

Cu drag,

Executive & Life Changing COACH

Certified JOHN MAXWELL.

Afla CUM TE AJUT!

https://zonawellness.wordpress.com/2016/05/24/te-ajut-sa-faci-schimbari-pozitive-in-viata-ta/

 

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

