CUM TE AJUT

AFLA CUM TE AJUT! LIFe Coaching

Am lucrat in ultimii 8 ani cu aproximativ 1.800 de persoane pe care le-am consiliat, am facut sesiuni de coaching sau au participat la workshop-urile si trainingurile de dezvoltare personala si de cariera pe care le-am organizat.

In ultimii 8 ani am lucrat foarte mult prin sesiuni de coaching prin care am ghidat persoanele sa realizeze preponderent urmatoarele obiective cu rezultate extrem de rapide si cu efecte pe termen lung:

– schimbari de job/ cariera/ domeniu/ relocare

– inceperea unei activitati independente si depasirea temerilor si a provocarilor aferente

– cresterea increderii in sine, imbunatatirea perseverentei si a focusului, a rabdarii

-cresterea motivatiei interioare

-descoperirea adevaratei vocatii

-cresterea initiativei si a curajului

-imbunatatirea comunicarii

-cresterea nivelului de leadership si a influentei

– eliberarea de emotiile vorbitului in public

-eliberarea de temeri de caini, insecte, alte animale, de lift, de spatii inchise, de injectii/ operatii/ spital

-eliberarea de temeri, de exemplu: teama de a nu gasi job,  teama de a nu sti sa se prezinte la interviul de angajare, teama ca varsta va fi un impediment in gasirea unui job…etc si tot felul de alte temeri si fobii.

Daca este sa enumar doar cele mai recente sesiuni de coaching din saptamana care se incheie, am ajutat mai multe persoane sa -si atinga obiectivele propuse extrem de repede:

Last week update( as a Certified Coach):   With Christian Simpson

Cu mentorul meu, Christian Simpson, Coach nr. 1 in UK si aclamat la nivel mondial in 170 de tari la Evenimentul de Certificare ca si Coach & Trainer John Maxwell!

Luni– am avut o sesiune de coaching in care ajut o persoana din Cluj care vrea sa inceapa o activitate independenta;

Marti2 sesiuni de coaching– am ajutat o persoana din Bucuresti sa se elibereze de teama de caini
schimbare profesionala– schimbarea jobului pentru cineva din Craiova

Miercuri– am avut 2 sesiuni de coaching:

– 1 sesiune de coaching initiala prin care am ajutat o persoana din Bucuresti si am identificat si prioritizat obiectivele cele mai importante pentru ea: cresterea increderii in sine, a perseverentei, a motivatiei si schimbarea profesionala- start afacere proprie.

– 1 sesiune de coaching cu cineva din Cluj in care am ajutat sa depaseasca nevoia de perfectionism si sa imbunatateasca vorbitul in public;

Cu exceptia schimbarilor profesionale si a inceperii unei activitati independente( ce necesita un program de coaching de minim 2-4 luni), in TOATE CELELALTE sesiuni am obtinut impreuna cu persoanele pe care le ajut REZULTATE IMEDATE!

Urmeaza inca 2 noi sesiuni programate in care voi ajuta alte 2 persoane sa isi imbunatateasca relationarea si sa creeze un mai bun echilibru intre viata profesionala si cea personala!

De-abia astept sa lucrez si sa ajut din nou!

Iar saptamana viitoare ia STARTUL Cursul CELE 15 LEGI ale DEZVOLTARII PERSONALE!

https://zonawellness.wordpress.com/2016/07/08/cele-15-legi-ale-dezvoltarii-personale/

I LOVE MY LIFE!
E atat de frumos sa vezi cum oamenii cu care lucrezi SE TRANSFORMA sub ochii tai doar intr-o ORA! Sau sa vad ca dupa 2 luni de cand lucrez cu ei nu se mai recunosc pur si simplu!

Aceasta este puterea coaching-ului! TE TRANSFORMA IMEDIAT si cu EFECTE pe TERMEN LUNG!

Rezervare sesiune de coaching la zona_wellness@yahoo.com!

Week-end minunat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Un răspuns to “CUM TE AJUT”

  1. Cat dureaza pana sa ai SUCCES? | Zonawellness Blog Says:

    […] 365 TRUCURI pentru SANATATEA, CARIERA si FINANTELE TALE! « CUM TE AJUT […]

Lasă un răspuns

