Cum ne-am simtit la cursul Youth MAX pentru ADOLESCENTI 12-15 ANI

Dupa prima ora de curs:

‘’Mai ai si alte cursuri pentru adolescenti la care putem veni?

Mie mi-a placut totul, de la discutia despre esecuri pana la jocurile interactive, de la role-play-uri pana la exercitiile de imaginatie.

La curs m-am simtit foarte bine si a fost foarte relaxant si amuzant!’’

                                                          Catalina, 13 ani.

Testimonial YMAX adol 1

‘’Cel mai mult mi-au placut exercitiile de imaginatie si imaginea de sine.

Cursul a fost foarte interesant si distractiv’’.    Andreea, 14 ani.

‘’Cel mai mult mi-au placut imaginea de sine, curajul si caracterul.

Cursul a fost foarte interesant. Mi-a placut ca am facut cunostinta cu persoane noi si ca am cunoscut-o mai bine pe colega mea.’’

Luiza, 13 ani.

Testimonial YMAX adol 2

‘’Mi-au placut vorbirea libera, jocurile de imaginatie, jocurile.

M-am simtit relaxata, inconjurata de armonie si cu o stare de spirit buna

Eu vreau sa vin si la cursurile cu adulti pe care le faciJ’’.

Chira, 14 ani.

Testimonial YMAX adol 3

”Mi-a placut foarte mult acest curs, ca si cel de data trecuta, deoarece m-a ajutat SA PERCEP LUMEA DIFERIT si sa ma relaxez. A fost o atmosfera foarte placuta, deoarece am fost cu prietenii mei si m-am eliberat de toate grijile.”

Catalina, 13 ani, participanta la 2 grupuri.

https://zonawellness.wordpress.com/2016/08/12/youth-max-curs-de-dezvoltare-personala-pentru-copii/

Poza YMAX adol

UN NOU GRUP de ADOLESCENTI incepe din 23 OCTOMBRIE!

Modalitatea de inscriere si rezervarea locului conform solicitarilor de mai jos.

Alte CURSURI pentru ADOLESCENTI 12-15 ani:

  1. 10 Instrumente sa transformi Infrangerea in SUCCES!- 2 ore/ saptamana/ 4 saptamani. = Curs despre CUM TRECEM mai REPEDE peste mici obstacole si CUM INVATAM din EXPERIENTE.

3. CELE 15 Instrumente ale DEZVOLTARII PERSONALE- 2 ore/ saptamana/ 4 saptamani.

4. YOUTH MAX- 2,5 ore/ saptamana/ 3 saptamani.

Se lucreaza in grupuri de 4-8 copii/ adolescenti !

In functie de solicitari, poate incepe UN NOU GRUP in FIECARE LUNA!

Daca doriti sa oferiti adolescentului ocazia sa INVETE intr-o MODALITATE PLACUTA, RELAXANTA, DISTRACTIVA si sa socializeze cu alti adolescenti, va rog sa trimiteti email pana cel tarziu 21 OCTOMBRIE pentru grupul din 23 OCTOMBRIE la zona_wellness@yahoo.com  

NEAPARAT  cu datele complete: nume, prenume parinte, nume, prenume, varsta adolescent, orasul, telefon, email si DENUMIREA CURSULUI la care il inscrieti.

NU sunt considerate inscrieri comment-urile!

In momentul alcatuirii grupului, veti fi anuntat. Locatia este centrala si va fi comunicata ulterior doar participantilor.

De-abia astept SA INVATAM IMPREUNA prin JOCURI de CREATIVITATE si IMAGINATIE, role-play, discutii libere, JOCURI INTERACTIVE, POVESTI cu TALC!

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

